Veliko istraživanje znanstvenika s Harvardskog sveučilišta zaključuje da rezultati “podupiru mogućnost štetnog djelovanja izloženosti fluoru na neurološki razvoj djece.” Istraživanje je objavljeno 20. srpnja u Environmental Health Perspectives, i u zborniku US National Institute of Environmental Health Sciences, izvještava NYS Coalition Opposed to Fluoridation, Inc. (NYSCOF).
Fluor, a o tome smo već opširnije pisali na našim stranicama, dodaje se u vodu u SAD-u u pokušaju da se “smanji karijes” – bez obzira što mnoge studije govore o njegovoj štetnosti na opće stanje ljudskog organizma. EU je zabranila dodavanje fluora u javne vodovode, no ako pogledate etikete na flaširanoj vodi vidjeti ćete da se u njima već neko vrijeme nalazi fluor.
Nadalje, EPA, kaže da je fluorid kemikalija “sa značajnim dokazima da razvija neurotoksičnost.“
Jedini izvor ovoga istraživanja bila je Voda (nisu se vršila istraživanja drugog najčešćeg izvora – paste za zube) s visokim količinama fluora. Međutim, znanstvenici u ovom radu ističu da je istraživanje Dinga (2011) pokazalo da i manje količine fluora pokazuju negativne posljedice po inteligenciju djece.
Choi et al. piše: “Iako fluor može dovesti do neurotoksičnosti kod životinja i akutno otrovanje fluorom dovodi do neurotoksičnosti u odraslih, vrlo malo se zna o njegovim efektima na neurološki razvoj djece.”
“Besmisleno je podvrgavati našu djecu ovom eksperimentu koji se provodi da se zadovolje političke agende pojedinih interesnih skupina”, kaže odvjetnik Paul Beeber, predsjednik NYSCOF-a.
“Čak i ako fluoridacija smanjuje karijes, što je važnije -zdravlje zubi ili zdravlje mozga? Vrijeme je da se politika stavi na stranu i da se posvuda prekine umjetna fluoridacija”, kaže Beeber.
Nakon pregleda Toksikoloških podataka fluora, NRC je prijavio još u 2006. godini da “fluor ima svojstvo štetnosti funkcijama mozga.”
Choi et al. piše: “Fluor lako prelazi placente. Izloženost fluoru mozga u razvoju, koji je mnogo osjetljiviji na toksine nego odrasli mozak, vjerojatno može dovesti do trajnog oštećenja moždanih funkcija.”
Fluorid se nakuplja u tijelu i čak i povremene male doze rezultiraju štetnosti za bebe, štitnjače, bubrežne bolesnike i osobe koje piju puno vode općenito. Unatoč tome što znanstvenici glavne struje govore da je fluoridacija nužna, postoje brojni dokazi koji bacaju sumnju na njegovu efektivnost.
Zakonodavstvo New Yorka već je pokrenulo postupak da se fluoridacija pitke vode zaustavi, dok su mnoge druge zajednice to već odavno napravile.
Instant Formula koja se miješa sa fluoridiranom vodom sadrži 100-200 puta više fluora od majčinog mlijeka.
Još Vam jednom skrećemo pažnju na to da pogledate deklaracije na flaširanim vodama jer mnoge od njih u Hrvatskoj sadrže određenu količinu fluora (kemijski element fluora nosi simbol F).
Sve dodatne informacije (sa linkovima na objavljena istraživanja) o utjecaju fluora na ljudski mozak možete pronaći ovdje.
Više informacija:
Kontakt: Paul Beeber, JD, 516-433-8882, nyscof@aol.com
http://www.fluoridation.webs.com
.
Izvor: Reuters.com
Portal svijesti


Intervju s Nikolom Teslom iz 1899.godine
SPECIJAL: Balkan pod udarom Chemtrailsa - zaprašuju nas poput komaraca a svi mediji o tome šute!
Jesmo li započeli novi stupanj evolucije!? - Prvi dio
Indigo dijete i njegovo apsolutno sjećanje na postanak - Matias De Stefano
Island oprostio i obrisao hipotekarne dugove građana!
Top 10 teorija zavjera koje su postale činjenice u 2011.
Chemtrails nad Hrvatskom - Najveća akcija zaprašivanja neba u posljednjih godinu dana!
VIDEO: Kako je opljačkana Hrvatska?